REFERENT PLANIRANJA I OTPREME (m/ž)

REFERENT PLANIRANJA I OTPREME (m/ž)

AD Plastik Grupa multinacionalna je kompanija s tridesetogodišnjim iskustvom proizvodnje komponenti za automobilsku industriju. Specifičnost i dinamičnost autoindustrije zahtijeva stalno praćenje trendova, ulaganje u razvoj proizvoda i usavršavanje.

U svojim tvornicama u Hrvatskoj, Rusiji, Srbiji, Mađarskoj i Rumunjskoj zapošljavamo više od 2500 djelatnika različitih specijalizacija i profila. Gradimo jedinstvenu korporativnu kulturu kroz društveno odgovorno poslovanje, poticanje suradnje i prepoznavanje izvrsnosti. U svojim razvojnim i proizvodnim procesima koristimo najsuvremenije alate i tehnologiju.

Prijavite se i budite dijelom moderne, uspješne i inovativne kompanije koja potiče kreativnost i učinkovitost.

Dobro došli u AD Plastik tim!

TVOJI ZADACI I ODGOVORNOSTI

  • Prihvaćanje, analiza i potvrda narudžbe kupaca
  • Sudjelovanje kod definiranja operativnih planova prodaje te koordiniranje aktivnosti kod određivanja prioriteta isporuka
  • Planiranje isporuka i definiranje skice utovara
  • Obrađivanje neusklađenosti između samoizdanih računa i internih podataka  
  • Narudžba prijevoznog sredstva za otpremu proizvoda i povrata ambalaže  
  • Izrađivanje računa i obavještavanje kupca o izvršenoj isporuci  
  • Suradnja s kupcima vezano za realizaciju planova prodaje
  • Sudjelovanje kod naplate potraživanja i u planiranju zaliha gotove robe i povratne ambalaže
  • Primanje reklamacija kupaca i interno obavještavanje o reklamacijama te izrada knjižnih nota za reklamiranu robu
  • Analiziranje realizacije godišnjih i operativnih planova isporuka

OD TEBE TRAŽIMO

  • SSS/VŠS/VSS ekonomskog, tehničkog ili tehnološkog smjera
  • Znanje rada u MS Office programima
  • Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu

ŠTO NUDIMO?

  • Dinamično, otvoreno i društveno odgovorno poslovno okruženje
  • Suradnju s profesionalnim, multikulturnim i multinacionalnim timom
  • Profesionalne edukacije i mogućnost razvoja karijere
  • Ravnotežu između privatnog i poslovnog života
  • Brojne modele nagrađivanja i priznanja
  • Brigu o zdravlju i sigurnosti
  • Zajedničke sportske aktivnosti
  • Dodatno – prigodne i jubilarne novčane nagrade (božićnice, uskršnjice, regres), potpore roditeljima (darovi za djecu, rođenje, prvi dan škole), restorani i kantine, fond solidarnosti, organizirane zajedničke aktivnosti i još mnogo toga

Za sve dodatne informacije koje niste pronašli na našim stranicama, obratite nam se direktno.

Korporativne komunikacije

Lori Vitaljić, Komunikacijski savjetnik