Kontinuirani rast profitabilnosti

Kvalitetno i uspješno poslovanje na zahtjevnom automobilskom tržištu AD Plastik Grupi osigurava nastavak trenda poboljšanja financijske pozicije i u 2017. godini. U drugom tromjesečju značajno je smanjena kreditna zaduženost i to za 65,5 milijuna kuna u odnosu na kraj 2016. godine. U objavljenom izvještaju za prvih šest mjeseci, poslovni prihodi Grupe iznose 531,3 milijuna kuna što je rast od 3,7 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Istovremeno je rast poslovnih rashoda znatno manji.

„Dobri rezultati ostvareni u prvih šest mjeseci posljedica su jasne strategije i vizije razvoja koju smo postavili prije dvije godine, uspješne proizvodnje te promišljenog i kvalitetnog upravljanja troškovima. EBITDA je porasla za 13,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a neto dobit Grupe za prvih šest mjeseci iznosi 38,9 milijuna kuna.“, izjavio je Marinko Došen.

Rusko tržište postepeno se stabilizira što potvrđuje i rast poslovnih prihoda na tom tržištu od 18,8 posto, a povećao se i udio poslovnih prihoda s ruskog tržišta u sveukupnim prihodima Grupe. Znatno jačanje kune u odnosu na euro negativno utječe na visinu iskazanih prihoda na tržištima EU i Srbije, iako je ostvareni obujam proizvodnje veći u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine. Za prvih šest mjeseci 2017. godine ostvarena EBITDA iznosi 85,4 milijuna kuna, dok EBITDA marža iznosi 16,07 posto. „U promatranom razdoblju dogovorili smo i nove poslove s našim kupcima Fordom i Hellom koji su vrijedni preko 30 milijuna eura. To nam omogućava kontinuirani rast tržišne vrijednosti kompanije pa je tako i u proteklom razdoblju vrijednost naše dionice rasla. Strategija povećanja efikasnosti proizvodnje i racionalizacije troškova potvrđuje se kao dugoročno ispravan i održiv smjer.“, rekao je predsjednik Uprave Marinko Došen.