Neto dobit Grupe bilježi kontinuirani rast

Objavljeni izvještaj AD Plastik Grupe za prvo polugodište 2016. godine pokazuje kako je, unatoč neznatnom smanjenju prihoda, neto dobit na razini Grupe u kontinuiranom porastu.

 „Unatoč nešto manjoj realizaciji, naši poslovni rezultati u skladu su s planom i ostvarena neto dobit povećana je u odnosu na prvo polugodište prošle godine te iznosi 28,1 milijun kuna. Iako na ruskom tržištu poslovni prihodi Grupe još uvijek bilježe pad, dobra vijest za naše poslovanje jačanje je tečaja i oporavak rublje te zaustavljanje pada prodaje automobila na ruskom tržištu. To će zasigurno imati pozitivan učinak na poslovanje naših tvornica u Rusiji. Također, tržište Europske unije u stalnom je porastu pa tako naši kupci bilježe i dvoznamenkasti rast prodaje. To se vidi i u našim poslovnim rezultatima. U prvom polugodištu ostvarili smo poslovne prihode od 512,2 milijuna kuna, što je za 2,42 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine na razini Grupe, dok su u Hrvatskoj prihodi porasli za 1,75 posto.“, kazao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastika.    

U prvom je polugodištu ostvarena EBITDA u iznosu od 75 milijuna kuna na razini Grupe, što je značajno povećanje u odnosu isto razdoblje prethodne godine. Unatoč nešto manjem obimu prodaje, pokazatelji rasta EBITDA od 20,39 posto ukazuju na konstantno poboljšanje troškovne efikasnosti, a ostvarena dobit ukazuje na daljnje povećanje profitabilnosti. Daljnji rast EBITDA, uz optimizaciju poslovne efikasnosti i smanjenje kreditnih obaveza, jedan su od ključnih ciljeva menadžmenta kompanije u nastavku godine.

„Renault povećava iskoristivost kapaciteta u tvornici Revoz gdje planiraju prebaciti proizvodnju njihovog najprodavanijeg vozila Reanult Clio. Kako je Renault jedan od naših najvećih kupaca, a s njihovom najefikasnijom tvornicom u Novom Mestu imamo uspješnu dugogodišnju suradnju, vjerujemo kako će preseljenje proizvodnje Clia u Sloveniju pozitivno utjecati i na naše poslovanje. Trenutno se natječemo za set proizvoda novog Clia što bi nam omogućilo potpuno iskorištavanje kapaciteta u našim tvornicama u Zagrebu, ali čak i moguće proširenje. Ovaj projekt osigurao bi nam rast već od sljedeće godine. Daljnji rast prihoda na postojećim i novim tržištima, stabilno financijsko poslovanje te jačanje atraktivnosti kompanije u investicijskoj i financijskoj javnosti ključni su ciljevi u novom mandatu Uprave i siguran sam kako ćemo ih uspješno ostvariti.“, rekao je Marinko Došen.