Nabava 2020.

Hrvatska udruga poslodavaca organizirala je u suradnji s Nabavom Plus drugo u nizu edukativnih događanja „Pametna nabava – ljudi, tehnologija, promjene“, na temu Nabava 2020 – Hrvatska, EU, svijet. Središnji dio događanja bila je panel rasprava na kojoj su teme bile vezane uz poslovanje u Hrvatskoj, EU i svijetu. Na panelu su sudjelovati Petar Milas (Business Operations Manager/Altpro), Denis Miletović (Rukovoditelj operativne nabave/AD Plastik), Daniiel Pavlić (PMP/RIS), Nikolina Podoreški (Senior Procurement Business Partner/Nestlé South East European Market) i Mirela Senica (Voditeljica nabave za CEE i MEA regiju/IBM i Predsjednica HUND-a), a moderatorica je bila Renata Ivaštinović iz Nabave Plus.

„Važna su strateška partnerstva i pozicioniranje u konkretnim kvalitetama koje kao tvrtka nudimo. Trudimo se biti ekološki osviješteni, digitalizirani i nuditi dodatne vrijednosti koje drugi ne nude. Dobavljači su također važni kao partneri s kojima moramo surađivati i stvarati dobre međuljudske odnose s njima kako bismo razumjeli tržišne potrebe i sukladno tome stvarali najbolje strategije prilagodbe.“, rekao je Denis Miletović, rukovoditelj operativne nabave AD Plastika.

Na događanju je zaključeno kako je važno nastaviti raditi na povećanju razumijevanja uloge nabave u poduzećima kroz otvoren dijalog s korisnicima i upravama te kroz stvaranje suradničke kulture. Tehnologija i novi trendovi, kao i učenje iz postojećih primjera dobre prakse može pomoći u kreiranju boljih rješenja nabavnih procesa te u poboljšanju postojećih.